KONTAKT

Obowiązki:

Przygotuj wpisy na rachunkach aktywów, pasywów i kapitałów, kompilując i analizując informacje o koncie

Dokumentuj transakcje finansowe, wprowadzając informacje o koncie

Rekomenduj działania finansowe, analizując opcje księgowe

Podsumuj aktualny stan finansowy, zbierając informacje; sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz innych raportów

Udowodnij transakcje finansowe poprzez kontrolę dokumentów

Utrzymuj kontrole księgowe, przygotowując i rekomendując zasady i procedury

Kieruj księgowością, koordynując działania i odpowiadając na pytania

Wyrównaj rozbieżności finansowe, zbierając i analizując informacje o koncie

Zabezpiecz informacje finansowe, wykonując kopie zapasowe baz danych

Weryfikuj, przydzielaj, księguj i uzgadniaj transakcje

Twórz bezbłędne raporty księgowe i prezentuj ich wyniki

Analizuj informacje finansowe i podsumuj stan finansowy

Zapewnij wsparcie techniczne i porady dotyczące zarządzania

Przegląd i rekomendowanie modyfikacji systemów i procedur księgowych

Weź udział w ustalaniu standardów finansowych i procesie prognozowania

Zapewnij wkład w proces wyznaczania celów działu

Przygotuj sprawozdania finansowe i przygotuj budżet zgodnie z harmonogramem

Bezpośrednie audyty wewnętrzne i zewnętrzne w celu zapewnienia zgodności

Planuj, przydzielaj i oceniaj pracę personelu

Obsługa procesu zamykania na koniec miesiąca i roku

Opracuj i udokumentuj procesy biznesowe i zasady rachunkowości w celu utrzymania i wzmocnienia kontroli wewnętrznej

Skutecznie komunikuj się z klientami

Przyczyniaj się do silnych relacji z klientem poprzez pozytywne interakcje z personelem klienta

Komunikuj się z menedżerem i / lub dyrektorem w sprawie statusu pracy i pojawiających się problemów z klientem